Posts: 36
Threads: 4
Joined: Jun 2004
Reputation:
0
Kiedys kazdy klan w rozgrywkach posiadal od 1 do 3 druzyn. Ich nazwy powstawaly od skrotu klanowego. Czyli np. SSJ-1, SSJ-2 itd.  . Mozna wprowadzic ten podzial i nie bedzie problemu  . Jezeli ktos ma jednak pomysl na nazwe dla 2 teamu to mysle, ze moze (powinien) ja wpisac. Mi tam wszystko jedno, gdzie bede gral. Co do newsa Smogg to nie bede sie pojawial czesciej na bn niz to robie teraz, poniewaz zycie jest dla mnie wazniejsze niz gra  . Jezeli to tak bardzo przeszkadza i bede musial odejsc to trudno
Posts: 427
Threads: 52
Joined: Jan 2004
Reputation:
0
Posts: 192
Threads: 7
Joined: May 2004
Reputation:
0
przeciez wlasnie takie nazwy teamow teraz sa  SSJ-1 -2 i fajnie by bylo zeby powstal jeszcze 3 ale poza moim zaangazowaniem w stworzenie teamu to musza byc jeszcze zawodnicy ktorzy beda w nim grali, a na to sie niestety w chwili obecnej nie zanosi :/
Posts: 14
Threads: 0
Joined: Jun 2004
Reputation:
0
Posts: 192
Threads: 7
Joined: May 2004
Reputation:
0
ale ja moge sobie lajtowo poradzic z taka amka ;D zrobienie dobrej trapsy jest w sumie trudne, mimo ze ma bardzo proste do rozdania skille, trzeba dokladnie wszytko wyliczyc, odpowiednio ja ubrac, a takie ubranie kosztuje, trap skillery sa w cenie tuz po pala combat a to wcale nie jest takie tanie, zwlaszcza jesli sie chce kupic z life/fhr to juz w ogole, a bez tego wlasnie assa pomimo swojego dmg ma malo life wiec bardziej odczuwa ataki, tak samo jak 20/5's, bez tego tez trudno jej wymaxowac wszystkie resy przeciwko np foherowi albo innej trapce z griffonem ktory odejmuje 25 od max resow, wiec tymbardziej potrzebujemy sc z resami oraz z life bo bez tego, tak samo jak wyzej, bedziemy dotkliwiej odczuwali ataki wroga, nom i na samym koncu trzeba nauczyc sie dobrze grac assa, grac nia na tyle duzo zeby poczuc jej mozliwosci, wiedziec na co mozna sobie pozwolic a na co nie, ludzie mowia ze to jest lame bo wystarczy postawic kilka pulapek i gotowe - gowno prawda. samo postawienie trapow nie powoduje tego ze te trapy docelowo beda trafiac, tak samo jak nie powoduja tego ze jesli juz trafia to przeciwnik pozostanie pod ich ostrzalem dluzej niz 1 hit, wlasnie w tym sek zeby nauczyc sie kontrolowac sytuacje trapka a to wymaga dluzszej gry nia oraz sporych srodkow ktore sie w nia sadzi zeby sobie zajebiscie radzila - to wlasnie zraza wiekszosc osob
Posts: 14
Threads: 0
Joined: Jun 2004
Reputation:
0
Tyle, że w TvT gdzie jest Foh, Trapka i Necro nie można do końca skupić się na unikaniu wszystkich ataków. Np. będe uciekał przed duchem i wpakuje się na jeden przez przypadek zostawiony trap. Nie neguje obecności amki ale bardziej przydała by się trapka, ama bez eni pewnie padnie pierwsza, a taki Ghost w połaczeniu z MB naprawde błyskawicznie likwiduje przeciwników.
Posts: 96
Threads: 1
Joined: Jul 2004
Reputation:
0
hmmm... w pelni sie zgadzam ze smogiem w sprawie rozwoju asski co prawda nie mam w tym doswiadczenia az tak duzego aby sie jakos bardziej wypowiadac ale sadze ze jezeli chcemy rozwinac jakas postac to musimy sie w nia troche takjakby wczuc a nie tak na pale bo wtedy napewno cos spieprzymy i nie bedzie to taka postac o jaka nam chodzilo. niezwykle wazne sa wstepne obliczenia i zeczywiscie np. mnie to do asski zniechecilo (jestem zbyt leniwy na takie dokladnie planowanie postaci a zwlaszcza ze to wsio leci w pamieci...:/)...
dalsza czesc mojego 'wykladu' poswiecona jest za to innej sprawie...
sorki dla calego skladu ze w poniedzialek na zebraniu nie bylem ale mialem 'drobne' problemy ze szkola:/ na szczescie dzisiaj udalo mi sie to zalatwic i bedzie oka dalej... jak wam wiadomo pajro tez ma problemy i przez najblizszy czas traci kontakt z naszym swiatem... moze bedzie sie pokazywal w weekendy na bn ale to nie jest pewne. jak ktos wie cos wiecej o tej sprawie to prosze o uzupelnienie.
Posts: 192
Threads: 7
Joined: May 2004
Reputation:
0
pajro mnie na razie wkurwia bo 1. mial zrobic postac - nie zrobil, czasami jak wbija na bn tez nie widze zadnych nowych nickow 2. jakby mu zalezalo zeby nie mial nagan to by do mnie z tym dobil osobiscie, wiec jak na razie mu sie zbiera...
Posts: 96
Threads: 1
Joined: Jul 2004
Reputation:
0
ehhh... pewnikiem masz racje... fajnie ze tvt sa o 20... (bede mogl dluzej grac) wiec skoro zebrania i tvt sa o 20 to latwiej bedzie zapamietac a tak btw to teraz czesciej na bn bede sie pokazywal (wiecej czasu) :wacky:
Posts: 192
Threads: 7
Joined: May 2004
Reputation:
0
mam nadzieje, specjalnie na ta okazje napisalem news zatytulowany enough - to sie tyczy wszystich
Posts: 14
Threads: 0
Joined: Jun 2004
Reputation:
0
W poniedziałki i środy mam angielski, więc na bn będe koło 20:05 :/ Co do TvT, to czy moge mieć u necrosa szkielety i sz. magów ? Na foha taka osłona jest nawet lepsza od absorbów. Tyle czy to nie jest zabronione ?
Posts: 192
Threads: 7
Joined: May 2004
Reputation:
0
widzisz danio, 2 sprawy
1. foh jak zamiast po prostu trzymac shift kliknie na kogos to wtedy szkielety i tak ci nic nie dadza bo dostaniesz - to raz
2. szkielety i inne pierdoly robi sie ze zwlok potworkow, a te potworki jakby nie bylo koncza sie po jakims czasie jak juz wszystkie wybijesz wiec po pewnej chwili grania tvt mozesz nie miec juz z czego ich robic  nom a jeszcze z innej strony to chyba strata skilli zeby walic w robienie szkieletow
Posts: 83
Threads: 0
Joined: Jul 2004
Reputation:
0
a ja mam golego barba i co ?? i nic 
I NEED ENIGMA !!  :furious3:
Posts: 1,273
Threads: 118
Joined: Sep 2004
Reputation:
0
Well i think that its a good clan
Posts: 4,893
Threads: 163
Joined: Apr 2004
Reputation:
0
smogg Wrote:ale ja moge sobie lajtowo poradzic z taka amka ;D zrobienie dobrej trapsy jest w sumie trudne, mimo ze ma bardzo proste do rozdania skille, trzeba dokladnie wszytko wyliczyc, odpowiednio ja ubrac, a takie ubranie kosztuje, trap skillery sa w cenie tuz po pala combat a to wcale nie jest takie tanie, zwlaszcza jesli sie chce kupic z life/fhr to juz w ogole, a bez tego wlasnie assa pomimo swojego dmg ma malo life wiec bardziej odczuwa ataki, tak samo jak 20/5's, bez tego tez trudno jej wymaxowac wszystkie resy przeciwko np foherowi albo innej trapce z griffonem ktory odejmuje 25 od max resow, wiec tymbardziej potrzebujemy sc z resami oraz z life bo bez tego, tak samo jak wyzej, bedziemy dotkliwiej odczuwali ataki wroga, nom i na samym koncu trzeba nauczyc sie dobrze grac assa, grac nia na tyle duzo zeby poczuc jej mozliwosci, wiedziec na co mozna sobie pozwolic a na co nie, ludzie mowia ze to jest lame bo wystarczy postawic kilka pulapek i gotowe - gowno prawda. samo postawienie trapow nie powoduje tego ze te trapy docelowo beda trafiac, tak samo jak nie powoduja tego ze jesli juz trafia to przeciwnik pozostanie pod ich ostrzalem dluzej niz 1 hit, wlasnie w tym sek zeby nauczyc sie kontrolowac sytuacje trapka a to wymaga dluzszej gry nia oraz sporych srodkow ktore sie w nia sadzi zeby sobie zajebiscie radzila - to wlasnie zraza wiekszosc osob 
i totally agree with w/e u just said lol.
This clan is pretty popular i must say. got lots o ppl talkin to each other in polish if i remember correct. how u get a clan started pm spit or sumthing?
![[Image: fuggyleetsignj8il7.jpg]](http://img178.imageshack.us/img178/6118/fuggyleetsignj8il7.jpg)
Nobody can handle the leetness of this sig.
' Wrote:Who loves orange soda?
Kel'thuzad loves orange soda!
Is it true?
YOUR CURIOSITY WILL BE THE DEATH OF YOU!
Posts: 83
Threads: 0
Joined: Jul 2004
Reputation:
0
kurups: y we r good clan
SCF-Leader : y we r popular
hehe
we r strong ;]
|